FELBUKKANT EGY ÉRDEKES KONSPIRÁCIÓ A GERMANWINGS KATASZTRÓFÁJA KAPCSÁN!

Ezt a gépet is lelőtték volna véletlenül egy fegyver tesztelése közben? A costadelsolmagazin.com a whatdoesitmean.com publikációjára hivatkozva cikkezett a rendkívül érdekes feltevést illetően.

germanwings

Az újnak számító High Energy Liquid Laser Area (HELLADS) fegyvert az olaszországi Avionban állomásozó US Air Forces (Amerikai Légierő) tesztelte. Azonban az eredeti cél helyett az újnak számító fegyverrel a Germanwings 4U 925-ös járatot találták el.

mh2

A konspirációt az is alátámaszthatja, hogy szinte azonosíthatatlanul lehet csak szegény emberek holttesteit összeszedni, illetve már csak a DNS elemzések segíthetnek az azonosításokban.
Az Ukrajnában lezuhant maláj gép szerencsétlenül járt szegény ártatlan emberek holttestét még hullazsákokban lehetett szállítani, a proszektúrára, hogy azonosítani lehessen őket. Csak éppen ezt a cselekményt levegő levegő rakétával hajtották végre. Az alábbi képen egy műholdas felvételt mutatunk be, ahol a szóban forgó maláj gépet lelövik. Ennek a gépnek és utasainak elvesztését szeparatisták rovására próbálták akkoriban rávarrni. Ez csak annyiban érdekes, hogy az emberi holttestek az ukrán esetben szinte egyben maradtak!

A kép bal sarkában azt láthatjuk, hogy a bekeretezett (nagyított) vadászgép levegő levegő rakétát indított, amely sajnos eltalálta az ártatlan civil utasokat szállító majás utasszállító gépet!

A francia légi katasztrófa tragédiája idején lelassult és el is sötétült a brit polgári radar rendszer. Ezekben az időkben telepítették a British B-1 bombázókat. Ezek közül, már néhányra fel van szerelve a HELLADS!
Az eredeti cikkből nem derül ki, hogy mi vezetett a cél tévesztéshez, de már a viszonylag alacsonyan szálló polgári gépet lelőtte! Ez idő tájt Dél-Francia országban elektronikus zavarást észleltek, de ez volt jellemző Nyugat-Európa néhány államára is. Ez magyarázhatja azt, hogy a gép szinte elemeire esett szegény utasokkal együtt. A gép roncsai 10-20 kilométeres körzetben szóródtak szét. Az emberi holttestekből megmaradó részek legnagyobbja egy aktatáskába férhetne el.
Azonban sajnos a Germanwings 4U 925-ös járat esetében nem így van, hiszen az emberek holtteste a felismerhetetlenségig zúzódott össze.

Darpa-HELLADS

Nagy valószínűséggel az elemzőkön keresztül Andreas Lubitz felelősségén lovagolnak és terelnek. A másodpilóta súlyosan depressziós volt és a kapitányt nem engedte vissza a pilótafülkébe. A másodpilóta ráadásul mind végig nyugodt maradt, mert ezt szuszogásán lehetett hallani.

mh3

mh4

Elképzelhető, hogy Andreas Lubitz-nak esze ágában sem volt öngyilkosnak lenni, tudva azt, hogy gép fedélzetén gyermekek, édesanyák és édesapák vannak.
Igaz, hogy az öngyilkosok sokkal bátrabbak akkor, ha tudják azt, hogy magukkal embereket visznek a halálba. Ezért olyan bátrak az öngyilkos terroristák is.
Andreas Lubitz azonban nem volt terrorista, hanem nagy valószínűséggel munkáját végezte.
Súlyos depressziója következményeként mutogatnak rá mondva csinált történetekkel, hogy a valódi terroristákról eltereljék az emberek figyelmét.
Ez a konspiráció, csak egy feltevés volt. Mindenkinek szíve joga elgondolkodni a történteket a tények és összeesküvés elméletek világában.
A costadelsolmagazin.com oldalt nem mindig tudjuk megnyitni, mert tiltott. Miért?
(hir.ma)
Bal-Rad komm: Konspiráljunk tovább. A történet kezdetén-szinte minden hazai forrás is-idézte a közelben lakó elbeszélését, aki HÁROM különböző idejű hangjelenséget hallott. Kettő nagyon erős, éles REPÜLŐGÉPHANGOT, és utána a gép robbanását. A két éles hang és a becsapódás között VOLTAK SZÜNETEK.
Galéria | Kategória: HÍREK | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

66 hozzászólás a(z) FELBUKKANT EGY ÉRDEKES KONSPIRÁCIÓ A GERMANWINGS KATASZTRÓFÁJA KAPCSÁN! bejegyzéshez

  1. amúri tigris szerint:

    A Ha-Long-öböl béli “incidens”,Irak,Afganisztán,Kennedy gyilkosság,Szíria,Iker-tornyok után én már mindent elhiszek,hogy amerika keze hónaljig benne van mindenben.Ebből és ezért élnek.Rombolni,ölni,felbujtani,állandóan,szünet nélkül háborúzni.Persze szigorúan jó messze amereikától.Aki elég fiatal,még meg fogja tudni az igazságot az összes repülőről is.A hogy megtudtuk a többi esetről is,hogy is volt,miért volt?

  2. Névtelen szerint:

    Felsültek a hazugágukkal! Hol van a becsapódás helye, hol van a kerozin, hol vannak a hajtóművek, hol vannak a gép olyan alkatrészei, amelyek semmiféle becsapódástól nem szakadhatnak szét, hol van a másik feketedoboz, mitől repült 10 km-t a megtalált adatrögzítő? stb. stb.Hogyha ezekre a kérdésekre nincs érdemi válasz, akkor szövögethetik tovább a másodpilóta őrültségéről szóló históriát.

    • Névtelen Tüske szerint:

      Lezuhant egy repülőgép? Nem az első és nem is az utolsó, kit érdekel. Egyel több, vagy kevesebb, nem számít. A hozzátartozók sírnak vagy nevetnek, a biztosító, vagy a cég fizet, és ezzel ez a kérdés le is lenne zárva. Ha valamilyen rejtélyes okból a média nem csinálná a fesztivált. Csakhogy csinálja, és ezért fel kell tenni a kérdést: miért? Az együttérzést, a sajnálatot, a fájdalom enyhítését az okok közül kizárhatjuk, nem jellemző a médiára. A szenzációhajhászás lenne az ok? Ugyan már, egy ideje az ilyesmi nem szenzáció. Egyetlen elfogadható ok lehetséges: tesztelik a tömegek hazugságbefogadó képességét. Minden állítás hazugság, ezt egy szakember azonnal megállapíthatja. Beteg másodpilóta? Baltás ajtófeszegetés? Fedélzeti beszélgetések rögzítése? Hollywoodi rendezés és stílus! Viszont valahogy nem a vártak szerint reagál a tisztelt nagyérdemű. Alighanem aláfutottak a labdának, és most már nincs mit tenni, vinni kell tovább az egyre nehezebb hazugságbugyrot.

  3. Névtelen szerint:

    Hogy nézett ki más hegynek ütköző repülőgép és mi maradt belőle, hogy szóródott szét? Úgy emlékezek, hogy a szlovák AN 24-es Hejcén hegynek ütközött katonai gépen, még túlélő utast is találtak és csak 1800m2-es területen szóródott szét a gép.

    • Névtelen szerint:

      De az a gėp már alacsonyan repült ès kis sebessėggel.mert már leszálláshoz kėszült a 10 km-re sem lėvő kassai reptėren.

  4. Indul Unk szerint:

    Fogjuk a Nyuszira, oszt Jónapot!

  5. 1mudokon szerint:

    Nem tudom milyen procedúrán megy keresztül a pilóta,felszállás előtt,de egy összetépett repülő orvosi vizsgálat azért csak nem játszik.Már hangosan tiltakozni kéne a vádért,hogy így fel lehet szállni. Ki volt a főpilóta??Egy szó nincs róla.Legalább ki esne ez a variáció(nálam nem is jött be) mert már belegabalyodnak a hülyeségbe,mint macska a hálóba.

  6. TERMIN8ATOR szerint:

    Máma 2015 .03. 30- a ! Igaza van Admin ! máma nekem sem jött be a COSTADELSOL ! Úgy 11:15 órakor próbáltam, és nem jött be,csak a facebook.

  7. Névtelen szerint:

    Óriási erőkkel keresik a másodpilóta földi maradványait. Megfogják találni és megállapítják, hogy kábítózott.?

  8. Štefan Telek szerint:

    https://www.youtube.com/watch?v=3mGE3I9aBzI&feature=player_embedded#t=214video pilothttp://imageproxy.jxs.cz/~nd06/jxs/cz~/025/465/7f9262f728_100637153_o2.jpg foto
    hegynek utkozott repulogép rocsai így néznek ki

  9. Josephh szerint:

    A maláj gép lelövését ábrázoló műholdkép kamu. Már rég bizonyítást nyert…
    Lehet ők csinálták: http://www.hir24.hu/kulfold/2015/03/30/lelepleztek-putyin-trollgyarat/

    hajrá balrad!

  10. Névtelen szerint:

    Lehet, hogy a gépet olyan fegyverrel szedték le, ami már a levegőben apró darabokra szaggatta? A médiában érdemi választ nem találunk és csakis azt cifrázzák, hogy Lubitz pilóta milyen mentális beteg volt. A másik fekete dobozt meg nem a törmelék között kellene keresni, hanem legalább 20 km-el távolabb! Hamár a másikat is 10km-el odébb találták meg, mert ez ugye egy tér áthelyezős gép volt.

  11. Névtelen szerint:

    Én már a legelején sejtettem,hogy nem stimmel itt valami!!!

  12. Névtelen szerint:

    A Le Monde írja, hogy megtalálták az egyik hajtóművet, mégpedig a hegyoldalban 400 méterrel feljebb a roncstörmeléktől. A repülő legnehezebb alkatrésze felszállt a hegyoldalba és ott is maradt.!

  13. Sajgó Mihály szerint:

    A katasztrófa okaként expressz gyorsasággal a másodpilótát tették felelőssé. Semmi más forgatókönyvet nem fontoltak meg. Pedig lehetett más is. Pl. a következő: amint a gép elérte a szokásos utazási magasságot, a kapitány azonnal utasítást adott a landolás megkezdésére – azaz az ereszkedésre. Majd kiment a toalettre. A másodpilóta pedig átkapcsolt landolási üzemmódba, a gép ereszkedni kezdett (nem zuhanni). Aztán történhetett valami. Pl az, amiről néhány újság írt: a gépet eltrafálta egy „titkos” fegyver, feltehetően lézerfegyver. Ennek a becsapódását talán észre sem lehet venni, a sárkánytesten egy húszforintosnyi lukat üt. De tönkreteheti a függőleges vezérsík hidraulikáját, a vezérsík állását visszafordíthatatlanul lefagyasztja. Ha pedig a másodpilóta esetleg túlságosan gyors ütemű ereszkedést programozott be – tudva, hogy ezen lehet korrigálni – pánikba eshetett. Azzal is tisztában volt, hogy eltitkolt látási problémái (ha ilyen volt) egy ilyen balfogással tetézve imádott foglalkozásának a végét jelenti. Lehet, hogy úgy gondolta: a problémát meg tudja egyedül is oldani és akkor majd a repülés hőse lesz. Ezért nem engedte vissza a kapitányt. Vagy annyira bepánikolt, hogy a dörömbölést meg sem hallotta. Távolról sem biztos, hogy mindezt előre eltervelten, gyilkos szándékkal tette. Az is érdekes, hogy 10:27-kor ment a kapitány pisilni, (nem tudom, hol van ezen a gépen a WC) és öt perc múlva már az ajtón dörömbölt. Ez az idő kissé rövidnek tűnik egy ilyen aktushoz még akkor is, ha nem volt gondja a prosztatájával. No és a megtalált egyik doboz távolsága a becsapódáshelyétől: mntha a Kossuth térre zuhanó gép tartozékát a Nagyvárad téren talánák meg.

  14. Névtelen szerint:

    Nem akarok senkit megbántani, de ez úgy hülyeség ahogy van. Akit egy kicsit is érdekel a repülés és a technikai hátteréről tud valamit, az tisztában van vele, de aki abszolút nem is meri a témát, az is talál egy rakás infót a neten, és utána lehet járni a dolgoknak.
    Pl.:
    – British B-1 Lancer nem létezik. A B-1-es amerikai gyártmány, csak ők használják. Nem kis gépről beszélünk, valószínűleg az angol lakosságnak már feltűnt volna, ha a RAF-nak ilyen gépe lenne…
    […] Na ez volt az a pont, ahol rájöttem semmi értelme tovább írni, mert a jó nép inkább a pletykát szereti, mint a tényeket, de akit érdekel, keressen rá olyanokra, mint a HELLADS vagy az Airborne Laser, és főleg, ha van egy kis érzéke a fizikához, rájön milyen ökörségek vannak az eredeti cikkben leírva.

    Szép napot!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s